Odkąd koncern Volkswagen odkupił od Jana Kulczyka prawa do sprzedaży aut tej marki, szefostwo zapowiada ofensywę na polskim rynku. Ma ona polegać z grubsza na obniżeniu cen nowych aut, a według informacji uzyskanych przez „Dziennik Gazeta Prawna” wiadomo, że Volkswagen przygotowuje wielką akcję promocyjną, której podstawą ma być nowa polityka cenowa.
„Dziennik Gazeta Prawna” cytuje też dealerów, którzy są zdania, że nowe ceny wpłyną znacząco na wzrost sprzedaży – będą oni mogli sprzedawać dwa, a nawet trzy razy więcej samochodów niż dotychczas. Oczywiście, jest to plan długofalowy, ale oczekuje się, że już w przyszłym roku Volkswagen ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce o ponad połowę i zepchnąć tym samym niepodzielnego lidera w rankingu sprzedaży aut – Skodę.
Jest to dosyć interesująca kwestia, bowiem obserwując rynek nowych samochodów, w obecnej dobie producenci aut raczej podwyższają ceny niż zmniejszają. Będziemy obserwować wnikliwie polski rynek samochodowy i postaramy się informować o najświeższych wiadomościach.